Service & Contact
Hier vind je informatie over hoe je contact met ons kunt opnemen.
De klantenservice is in de avonden tijdelijk minder bereikbaar.
Contact met Medpets
Je kunt onze klantenservice op werkdagen van 08:30-21:00 uur telefonisch bereiken voor een direct antwoord op je vragen met betrekking tot productinformatie, bestellen, betalen en verzending. Mocht je je bestelling willen annuleren of retourneren, staat onze klantenservice ook voor je klaar.
Adres
Onlinepets B.V.
Klerkenveld 20
4704 SV Roosendaal
Telefoonnummer
0186 – 57 55 28
Whatsapp bericht
E-mailadres
Kamer van Koophandel
Onlinepets B.V.
KVK-nummer: 50209981
btw-nummer: NL822611570.B01
Advies van onze dierenarts
Op werkdagen is onze dierenarts telefonisch bereikbaar voor uitgebreide productinformatie, productadvies of informatie over aandoeningen. Heb je een vraag voor onze dierenarts, neem dan contact op met onze klantenservice. Vanuit daar kun je worden doorverbonden met onze dierenarts.
Heb je een vraag die niet dringend is of is onze dierenarts telefonisch niet bereikbaar, dan kun je haar ook een e-mail sturen. Je kunt je e-mail sturen naar dierenarts@medpets.nl.
Maak hier kennis met ons Veterinaire Team.
Feestdagen
Bezorging rondom de feestdagen
* Rondom feestdagen gelden er afwijkende levertijden. Op deze dagen worden er geen bestellingen verwerkt of afgeleverd.
Houd er alsjeblieft rekening mee dat rond de feestdagen onvoorspelbare leververtragingen bij de transportbedrijven kunnen ontstaan i.v.m. drukte.
Nieuwjaarsdag | maandag 1 januari 2024 |
Goede vrijdag | vrijdag 29 maart 2024 |
1e paasdag | zondag 31 maart 2024 |
2e paasdag | maandag 1 april 2024 |
Koningsdag | zaterdag 27 april 2024 |
Bevrijdingsdag | zondag 5 mei 2024 |
Hemelvaartsdag | donderdag 9 mei 2024 |
1e pinksterdag | zondag 19 mei 2024 |
2e pinksterdag | maandag 20 mei 2024 |
1e kerstdag | woensdag 25 december 2024 |
2e kerstdag | donderdag 26 december 2024 |
Een klacht melden
Wil je een klacht indienen over een product of over de dienstverlening van Medpets? Je kunt dit telefonisch ( 0186 – 57 55 28 ), digitaal via e-mail, of schriftelijk naar bovenstaand adres indienen bij Medpets. Zodra je klacht is ontvangen ontvang je een bevestiging per e-mail. Normaliter ontvang je een inhoudelijke reactie binnen 24 uur op werkdagen. Dit kan uiterlijk oplopen tot 7 dagen.
Ben je niet tevreden met de afhandeling van je klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag. (www.sgc.nl)
Tevens kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform. (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)