Service & Contact
Hier vind je informatie over hoe je contact met ons kunt opnemen.
Contact met Medpets
Je kunt onze klantenservice op werkdagen van 08:30-13:00 uur telefonisch bereiken voor een direct antwoord op je vragen met betrekking tot productinformatie, bestellen, betalen en verzending. Mocht je je bestelling willen annuleren of retourneren, staat onze klantenservice ook voor je klaar. Onze klantenservice is op werkdagen per e-mail en WhatsApp bereikbaar tot 17:00 uur. Een groot deel van je gegevens en antwoorden vind je handig terug in je account. Kom je er niet uit? Onze klantenservice helpt je graag verder.
Adres
Onlinepets B.V.
Klerkenveld 20
4704 SV Roosendaal
Whatsapp bericht
E-mailadres
Telefoonnummer
0186 – 57 55 28
Kamer van Koophandel
Onlinepets B.V.
KVK-nummer: 50209981
BTW-nummer: NL822611570.B01
Advies van onze dierenarts
Op werkdagen is onze dierenarts bereikbaar voor uitgebreide productinformatie, productadvies of informatie over aandoeningen. Je kunt whatsappen naar 0031 – 850 871 297 of je e-mail sturen naar dierenarts@medpets.nl.
Maak hier kennis met ons Veterinaire Team.
Feestdagen
Bezorging rondom de feestdagen
* Rondom feestdagen gelden er afwijkende levertijden. Op deze dagen worden er geen bestellingen verwerkt of afgeleverd.
Houd er alsjeblieft rekening mee dat rond de feestdagen onvoorspelbare leververtragingen bij de transportbedrijven kunnen ontstaan i.v.m. drukte.
Nieuwjaarsdag | woensdag 1 januari 2025 |
Goede vrijdag | vrijdag 18 april 2025 |
1e paasdag | zondag 20 april 2025 |
2e paasdag | maandag 21 april 2025 |
Koningsdag | zondag 27 april 2025 |
Bevrijdingsdag | maandag 5 mei 2025 |
Hemelvaartsdag | donderdag 29 mei 2025 |
1e pinksterdag | zondag 8 juni 2025 |
2e pinksterdag | maandag 9 juni 2025 |
1e kerstdag | donderdag 25 december 2025 |
2e kerstdag | vrijdag 26 december 2025 |
Een klacht melden
Wil je een klacht indienen over een product of over de dienstverlening van Medpets? Je kunt dit doen via whatsapp ( 0031 – 850 871 297 ), digitaal via e-mail, telefonisch ( 0186 – 57 55 28 ), of schriftelijk naar bovenstaand adres indienen bij Medpets. Zodra je klacht is ontvangen ontvang je een bevestiging per e-mail. Normaliter ontvang je een inhoudelijke reactie binnen 24 uur op werkdagen. Dit kan uiterlijk oplopen tot 7 dagen.
Ben je niet tevreden met de afhandeling van je klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag. (www.sgc.nl)