Service
Winkelwagen
Menu

Bestellen

Informatie over het plaatsen of annuleren van een bestelling.

Bestellen bij Medpets.nl

Op onze website kun je eenvoudig en voordelig diergeneesmiddelen, dieetvoer, voedingssupplementen en verzorgingsproducten voor je huisdier bestellen. Alle prijzen vermeld op onze website zijn inclusief BTW. In vier overzichtelijke stappen word je door het bestelproces heen geleid. Mocht je problemen ondervinden bij het plaatsen van een bestelling, neem dan contact op met onze klantenservice.

Stap 1: Voeg allereerst je gewenste producten toe aan het winkelmandje. Dit doe je door op de productpagina te klikken op ‘’In winkelwagen’’.

Stap 2: Wanneer je de gewenste producten aan het winkelwagentje hebt toegevoegd, vul je je gegevens in. De gegevens bestaan uit contact- en adresgegevens. Verder kun je in deze stap een keuze maken over jouw gewenste levermoment.

Stap 3: Vervolgens krijg je alle informatie over je bestelling in één overzicht te zien. Zo kun je alles nog een keer controleren voordat je de bestelling voltooit.

Stap 4: De laatste stap is de betaling van de bestelling. Bij Medpets heb je de keuze uit 5 betaalmethoden, namelijk iDeal, AfterPay, PayPal, Creditcard, Riverty en overboeking.

Mocht je problemen ondervinden bij het plaatsen van een bestelling, neem dan contact op met onze klantenservice.

De gegevens die je tijdens het bestelproces invult, worden via een beveiligde verbinding naar ons verstuurd (te herkennen aan het slotje en https in de adresbalk van je browser). Onder Veilig online winkelen lees je meer over veiligheid en de beveiliging van je gegevens.

Medpets Herhaal

Met Medpets Herhaal krijg je je favoriete producten op vaste momenten thuisgestuurd. Zo heb je je producten op tijd in huis en profiteer je altijd van 6% korting. Je kunt je herhaalbestelling gratis en eenvoudig wijzigen of annuleren indien nodig.
Vind hier meer informatie over Medpets Herhaal.

Medpets Outlet

Bij betaling via overboeking wordt de voorraad pas bijgewerkt na ontvangst van de betaling, waardoor het mogelijk is dat je product niet meer leverbaar is en de order wordt geannuleerd.

Bestelling wijzigen of annuleren

Je kunt je order annuleren zolang deze nog niet naar je verzonden is. Als je je order wilt annuleren kan je contact opnemen met onze klantenservice. Bij annulering van je order wordt het door jouw reeds betaalde bedrag automatisch teruggestort en vervallen eventuele reserveringen. Is de order reeds verzonden dan kun je de producten retourneren met het retourformulier.

Artikel zoeken

Je kunt op twee manieren naar een product zoeken. Aan de linkerkant staan hoofdcategorieën. Als je op een hoofdcategorie klikt, zie je subcategorieën met producten die gerelateerd zijn aan bepaalde aandoeningen, aandachtsgebieden of verzorgingsmethoden. Om producten te zien kies je een subcategorie. Als je iets specifieks zoekt, kun je ook de zoekbalk bovenaan gebruiken.